nog ff goed uitzieken... - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Rene en Miranda Schuurmans - WaarBenJij.nu nog ff goed uitzieken... - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Rene en Miranda Schuurmans - WaarBenJij.nu

nog ff goed uitzieken...

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Rene en Miranda

08 Maart 2015 | Nederland, Lithoijen

Nog ff goed uitzieken, kuurtje erin en dan as donderdag vertrekken naar hotel vd Valk bij Schiphol!

• 08 Maart 2015 - 11:23

Je Moerder.:

Blijf maar lekker nog een paar daagjes in bed. Alles komt goed!!

• 08 Maart 2015 - 15:35

Nathalie:

Ja nog ff de laatste verkoudheid eruit maar je zult zien dat rust, ontspanning en een zonnetje wonderen doen!

• 08 Maart 2015 - 16:25

Danielle:

Een paar dagen nog goed uitzieken..je flink laten verwennen!! Dan komt het helemaal goed en kunnen jullie gaan genieten van jullie welverdiende vakantie.

Dikke kus xx

• 11 Maart 2015 - 19:50

Annie Schuurmans:

Goede reis en geniet ervan!!!

• 11 Maart 2015 - 19:56

Rene En Miranda Schuurmans:

Nog even testen

• 12 Maart 2015 - 13:33

Mam Schuurmans:

Hoi Rene en Miranda van mij alvast een hele fijne reis en natuurlijk een super vakantie gewenst,let goed op elkaar,geniet ervan hou van jullie.xxx

• 13 Maart 2015 - 08:20

Danielle :

Heey lieverds....dadelijk een hele goeie vlucht! Geniet ervan en we lezen wel wanneer jullie zijn aangekomen in Ecuador

• 13 Maart 2015 - 08:22

Danielle :

De laatste zin stond er nie bij....hihi..
    Dus bij deze een Dikke smurriekus uit Geffen xxx

• 13 Maart 2015 - 16:26

Erna En Marc:

Goede Reis!!!! ( je bent al onderweg nu)

• 13 Maart 2015 - 19:19

Meriam:

hoiiiii nou ook ff van mij en mijn gezin een heeeeele fijne vakantie geniet ervan en met zo'n hoeveelheid antibiotica moet het goedgaan hihihi gr Meriam