Nog 5 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Rene en Miranda Schuurmans - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Rene en Miranda Schuurmans - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen....

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Rene en Miranda

13 November 2016 | Nederland, Lithoijen

sawatdi kha of te wel hallo op z'n Thais!

Rene en ik zijn de dagen aan het aftellen en ik denk dat Anne en Merijn dat stiekem ook doen. 24 dagen zonder ons en het huis voor hen alleen!
Koffers staan klaar om ingepakt te worden en deze week nog even Thais geld ophalen.
En dan moeten we onze Sjef, de poes en natuurlijk onze kiendjes zolang gaan missen...maar we gaan wederom een prachtige reis maken en waarschijnlijk hebben we niet eens de tijd/ kans om hen te gaan missen.
We gaan weer een dagboek bijhouden waarin we onze avonturen, ervaringen en foto's met jullie gaan delen, mits er wifi is.
Dus jullie gaan gewoon allemaal mee, oke?
Veel leesplezier!

• 13 November 2016 - 10:00

Je Moeder.:

Een goede reis samen.

• 13 November 2016 - 13:55

Danielle:

Dat wordt weer lekker meegenieten met jullie blog

• 13 November 2016 - 13:59

Danielle :

Nog ff samen wat voorbereidingen en op naar Thailand. Maak er samen weer een ongelooflijke mooie vakantie van..met vele mooie herinneringen..ene we blijven jullie volgen

• 13 November 2016 - 15:08

Toon Pauline:

veel plezier met de voorbereidingen!!

• 13 November 2016 - 15:54

Theo En Carla:

Wat leuk dat we met jullie mee mogen reizen. we gaan snel onze koffer pakken.:)
    Nog even een paar daagjes zorgen en regelen en dan lekker genieten van al het moois wat Thailand te bieden heeft. Het word vast een prachtige reis met veel leuke belevenissen.
    Groetjes theo, carla en de kids

• 14 November 2016 - 22:26

Patric En Constance:

Het begint al echt op te schieten jullie welverdiende vakantie!
    En wij gaan lekker mee....!
    Effe de laatste dingetjes nog allemaal doen en dan gaan met die....
    Het zal zeker een prachtige reis gaan worden!
    En dan maar hopen dat het huis er nog staat als jullie terug komen